maanantai 18. toukokuuta 2015

"If zombie bites me... I'll bite back"

Mulla oli kolmisen viikkoa sitten pienet zombiapocalypse henkiset kuvaussessiot kolmen kaverini kanssa. Tarkoituksena oli kuvata juliste näyttöä varten. Opiskelen siis graafista suunnittelua ammattikoulussa toista vuotta ja näytön arvioinnin kohteena oli yrityksen graafinen ilme ja julkaisun suunnittelu.

Perustimme 9 Lives NY nimisen yrityksen kolmen luokkakaverini kanssa vuosi takaperin ja lopetimme yritystoiminnan ennen näyttöä. Tuotteemme oli itsesuunnittelemat ja painamat zombikissa-aiheiset t-paidat.


Tätä julistetta varten kuvasimme uusimman tuotteemme, minun suunnittelemani printtipaidan! Kuva on tehty vektorigrafiikka-ohjelmalla Adobe illustratorilla, ja se on painettu paitoihin silkkipaino-tekniikalla. Tämä oli minun ensimmäinen kertani ja pakko myöntää, että olen älyttömän tyytyväinen lopputulokseen!

Kuvauspaikkana toimi Porin Ruosniemen laskettelukeskuksen läheisyydessä sijaitseva vanha junarata. Mulla oli aika selvä visio siitä, miltä tahdon lopullisen julisteen näyttävän, joten kuvaukseen ei uponnut paljoa aikaa. Suurempi aika mulla meni edellisiltana asusteideni askarteluun.





ASUNI:
Paita: Musta t-paita halpahallista, printti itse painama
Takki: Kirppis (Takki ei kuulunut kuvausasuun)
Sukkahousut: Lidl
Shortsit: Revitty Nellyn farkuista
Gogglesit: Ebay
Nahkarannekkeet: Ebay
Muut nahka-asusteet: Askarreltu itse Pomarfinilta hankitusta nahkan palasesta

Ja tässäpä nyt tämä lopullinen julisteeseen tullut kuva! Mulla oli valinnanvaikeuksia, mutta koitin katsoa vaihtoehdoista sen kuvan, jossa tärkein, eli itse paidat, ovat parhaiten esillä. Se sai maistaa vähän photoshoppia.


Lopullinen julistehan siis sisälsi logon ja mainostekstiä, mutta mulla ei ole sitä täällä kotikoneella. Mutta onhan se nyt pirun hieno vai mitä? ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti